domingo, 13 de enero de 2013


 Seguim treballant en classe, el patrimoni.

Visites Guiades

Es el recorregut per un espai, on es mostren diferents patrimonis, utilitzant estratègies metodològiques.

Des de l`animació tenim que introduir la, neutralització, passant pel gran joc fins a l`explicació didàctica.

Tindre en conter recursos els quals han estat en contacte amb persones del passat, partint des de les vivències.

La finalitat de la visita deu ser, acostar als ciutadans de forma lúdica, no impartir una classe teòrica, diferenciar les edats i característiques dels participants.

Per a que ens saga més fàcil , contactar amb l`entitat gestora, per informar-nos, dels horaris, permisos, guia, si es pot menjar.....

 Tallers

Per a realitzar els tallers, deuen ser activitats creatives, arrimar al ciutadà les vivències del lloc on s’encontren, activitats com dibuixar, descriure... per a que saga mes atractiu.

Itineraris Culturals

Rutes que agrupen en un recorregut diferents visites culturals.

Tinguin en conter activitats complexes, temps de descans, etc....


Tindre en conter

1.     Explicació.

2.     Preguntes al públic

3.     Fomentar l`observació.

 

 

Anem a treballar a classe, per grups diferents patrimonis culturals, de València.

El meu grup hem elegit els Vivers de València, que estan catalogats  com a patrimoni Valencià, per les grans extensius i la quantitat de varietat d`arbres i per els diferents monuments.

Ens està sent un poc complicat buscar d’informació, ja que no hi ha ningun punt on el puguen, informar en el mateix Jardí.
 
Ací vos adjunte una blog que encontrat sobre el patrimoni Valencià, que nomena com a: El Gran Hermano del Patrimonio Valenciano.
 
http://conocevalenciapaseando.blogspot.com.es/

No hay comentarios:

Publicar un comentario