Seguim
treballant en classe, el patrimoni.
Visites Guiades
Es el recorregut
per un espai, on es mostren diferents patrimonis, utilitzant estratègies metodològiques.
Des de l`animació
tenim que introduir la, neutralització, passant pel gran joc fins a
l`explicació didàctica.
Tindre en
conter recursos els quals han estat en contacte amb persones del passat,
partint des de les vivències.
La finalitat
de la visita deu ser, acostar als ciutadans de forma lúdica, no impartir una
classe teòrica, diferenciar les edats i característiques dels participants.
Per a que
ens saga més fàcil , contactar amb l`entitat gestora, per informar-nos, dels
horaris, permisos, guia, si es pot menjar.....
Tallers
Per a realitzar
els tallers, deuen ser activitats creatives, arrimar al ciutadà les vivències del
lloc on s’encontren, activitats com dibuixar, descriure... per a que saga mes
atractiu.
Itineraris Culturals
Rutes que
agrupen en un recorregut diferents visites culturals.
Tinguin en
conter activitats complexes, temps de descans, etc....
Tindre en conter
1.
Explicació.
2.
Preguntes al
públic
3.
Fomentar
l`observació.
Anem a
treballar a classe, per grups diferents patrimonis culturals, de València.
El meu grup
hem elegit els Vivers de València, que estan catalogats com a patrimoni Valencià, per les grans extensius
i la quantitat de varietat d`arbres i per els diferents monuments.
Ens està
sent un poc complicat buscar d’informació, ja que no hi ha ningun punt on el
puguen, informar en el mateix Jardí.
No hay comentarios:
Publicar un comentario